fredag 6 juli 2007

Friday - I'm in love

Känns som om mitt sommarlov, mitt sista sommarlov, går för fort!

Ikväll är det fest med C's gamla polare. Känns sådär. Jag är inte direkt deras favorit (som om det är mitt fel att C inte var intresserad av nån av dem?!). Ska iaf dricka mig berusad och försöka ha roligt.

C's avlägsna släktingar från Seattle är i Oslo just nu och hälsar på släkt och jobbar. För hoppnimgsvis hänger Linn med oss till arvika - då blir det party! Har inte träffat henne på två år, så det ska bli roligt att få göra något speciellt. C's mormor tjatar dock hål i huvudet på oss. "Glöm inte att städa om hon kommer hit. Jag bäddar nytt, och ska jag köpa hem mat att värma?" GAH, åk till Tyskland på semester ni, vi klarar oss. På riktigt.

Bara några få dagar kvar till Arvika nu. Måste gå igenom min garderob, måste ju se lite stylish ut. Och handla mat. Mysigt med festival igen, har lite abstinens!



Ju det, Chris ska köpa sådanahär:
Då kan vi ju matcha varandra! (byxan heter Alessandro Porcelain, från WE.)

0 comments: