måndag 10 december 2007

DVNO

... four capital letters..

Sitter och lyssnar på french hot boys - Justice. Har precis skrivit klart det där jättearbetet om Dostojevskij som jag har bävat över i flera dagar.
Hade min (kanske) sista öppet hus i helgen. Jag var Das Fürer under repen till modevisningarna, men det blev ju lyckat iaf! Alla tjejerna tyckte nog att det var rätt kul, och i slutet så dansade vi alla till maskinen - alla som inte dansar på catwalken.



Min guld klänning, min guld jacka och jag själv syns i denna bilden. Det var en rolig dag. Även fast jag somnade kl 22 på kvällen. Chris var lite sur.


Funderar på om jag ska ta tag i mitt liv nu och börja sy på min metallic jacka. Jag gör en lila/rosa till mig själv, sen så har jag beställningar på 2-3 st. Bla en silver och en svartlackad, precis som leggingsen!

0 comments: