måndag 10 oktober 2011

Göteborg, now I'm kind of broke.






Två fjärdedelar av min Borås familj var bortresta i helgen, så det var bara jag och Lisa kvar här. Vi bestämde oss för att åka in till Göteborg för att uppdatera garderoberna.

Mitt prime mission var dock att hitta present till karln som fyller i helgen. Det blev något riktigt fint, men det visar jag först när han öppnat paketet. Men här är iaf mina kap. Ett par Chealsea boots från Dr Martens, den underbaraste luddiga tröjan från H&M. En ny, väldigt välbehövlig fakeskinnkjol och grönt bälte, även de från H&M. Och en långlång blå halsduk från Weekday. 

Det blev en lite annan färgskala den här gången, men jag känner mig mer än redo för den. Hej hösten!


2 comments:

Klara sa...

Ooh! Niceiga grejor! Älskar luddet. Och bootsen.

Caroline sa...

Den luddiga tröjan från H&M har jag gått och funderat på ett tag, jag tror det blir till att köpa den helgen.